گناباد- امام جمعه کاخک گفت: حضور باصلابت مردم، تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین خاتونی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۰ مهرماه در مسجد جامع و مصلی حضرت ولی عصر (عج) با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه در جمعه نصر، قدرت بازدارندگی خود را به رخ دنیا کشیدند، اظهار کرد: حضور باصلابت مردم، همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

امام جمعه کاخک از نماز جمعه هفته قبل ۱۳ مهرماه به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان یکی از تاریخی‌ترین و ماندگارترین نماز جمعه‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: ملت ما نشان داد برخلاف دشمن که در هنگام تهدید در پناهگاه مخفی می‌شود در زمان تهدیدها در عرصه پرشکوه و باصلابت حاضر می‌شود.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمن بر علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با حضور حیدر گونه در دیدار با نخبگان و خطبه‌های نمازجمعه دشمنان را تهدید کردند.

خاتونی به سالگرد عملیات طوفان الاقصی اشاره و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته به هیچ کدام از اهداف خود نرسید و به شهادت رساندن بیش از ۴۲ هزار نفر از مردم مظلوم و بی دفاع غزه به ویژه زنان و کودکان تنها دستاورد جنایت‌های این رژیم اشغالگر است.