کرمان_ امام جمعه کرمان گفت: ایران اسلامی کانون وحدت و مقاومت امروز جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان که در محل مصلی امام علی (ع) برگزار شد گفت: همه باید تلاش کرده و مراقب باشیم در جنگ تمام عیار با دشمن اختلافات را برجسته نکنیم.

وی افزود: امروز ایران اسلامی کانون وحدت و مقاومت جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه همه باید کمک کنیم تمدن و دولت اسلامی تشکیل شود و خود را موظف به حمایت از جبهه مقاومت می‌دانیم، گفت: وعده پیروزی و تشکیل امت اسلامی را باید در آیات قرآن جست‌وجو کرد.

امام جمعه کرمان، به نماز جمعه باشکوه هفته گذشته جمعه نصر که به امامت مقام معظم رهبری اقامه شد اشاره کرد و افزود: امام خامنه‌ای در جمعه نصر زیر سایه تهدیدات دشمن ساعت‌ها حضور پیدا کرد و این حضور نصرت‌آفرین و سراسر پیروزی بود.

امام جمعه کرمان گفت: دنیا قدرت وحدت مردم ایران را در نماز جمعه نصر دید.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، با بیان اینکه نباید جنگ روانی دشمن که با تهمت‌ها، تخریب‌ها و تهدیدات همراه بوده است را دست کم گرفت گفت: جریان‌های سیاسی کشور مراقب باشند امروز وقت زدن حرف‌هایی نیست که بر اختلافات دامن می‌زند.

وی با اشاره به واقعه ۲۴ مهر و به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان به دست دژخیمان رژیم پهلوی گفت: دژخیمان طاغوت مسجد جامع کرمان را محاصره کرده و مسجد و قرآن را آتش زدند و تعدادی از مردم را به خاک و خون کشیدند.

وی تصریح کرد: آتش کشیدن مسجد جامع کرمان حرکت و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را سرعت بخشید و در تاریخ کشور، نام کرمانی‌ها به‌عنوان مبارزان افتخارآفرین با طاغوت و طاغوتیان ثبت شده است.