اهواز - فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیری ۴۴ سارق و ۱۲ نفر از عاملان اخلال در نظم عمومی با اجرای طرح پاکسازی امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ روح اله یاری زاده بیان کرد: طرح امنیت محله محور به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرایم در دزفول همزمان با ۷ نیروی انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی اجرایی شد و مأموران انتظامی شهرستان با انجام اقدام‌های فنی و تسلط اطلاعاتی، ضمن شناسایی هویت و محل مخفیگاه متهمان، موفق به دستگیری ۴۴ سارق مرتبط با انواع سرقت‌های به وقوع پیوسته و ۱۲ نفر از عاملان اخلال در نظم عمومی در این شهرستان شدند.

وی با بیان اینکه ۲۸ قبضه سلاح غیر مجاز، حدود ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، مقادیر زیادی کالای خانگی قاچاق و همچنین ابزار آلات سرقت از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد، افزود: سارقان دستگیر شده در تحقیقات و بررسی‌های پلیس پس از مواجهه با ادله و مستندهای موجود به ۶۰ فقره انواع سرقت در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ یاری زاده با بیان اینکه همچنین در با اجرای این طرح ۲۸ معتاد متجاهر در این شهرستان جمع‌آوری و تحویل اردوگاه ترک اعتیاد شد، ادامه داد: ۱۰۵ دستگاه خودرو و ۱۳۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز با اجرای این طرح توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.