کلات- امام جمعه زاوین کلات گفت: تربیت به عنوان مقدس‌ترین نشان ربوبیت الهی، اصالت کار خدای متعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین اسلامی راد ظهر جمعه به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان در خطبه‌های این هفته بخش زاوین کلات اظهار کرد: سه ضلع خانواده، مدرسه و مسجد در سایه پیوند و همکاری و همدلی اولیا و مربیان مدرسه و مسجد است.

امام جمعه زاوین کلات ادامه داد: نباید کلمه مربیان را به معلمان و سایر افراد مدرسه محدود کرد و باید آن را شامل محیط مسجد هم بدانیم؛ چرا که مسجد، در عین اینکه عبادی ترین مکان در جامعه اسلامی است، تربیتی ترین مکان نیز هست.

وی گفت: علاوه بر اینکه باید فرزندان ما در محیط‌های سالم رفت و آمد داشته باشند و با دوستان و همسن و سالان شایسته همنشینی داشته باشند، نهاد خانه و مسجد باید ارتباط خود را با مدرسه تقویت کند.

اسلامی راد افزود: حماسه وعده صادق ۲ به طور مشخص مراکز نظامی، اطلاعاتی و کلیدی رژیم صهیونیستی را هدف گیری کرده و این عملیات ضربه روانی بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

امام جمعه زاوین کلات ادامه داد: این حرکت نشان دهنده رویکرد دقیق و راهبردی ایران برای تضعیف توان نظامی رژیم و ایجاد تغییر در معادلات منطقه‌ای است.

وی افزود: هدف قرار دادن مقر موساد که به جمع آوری اطلاعات و انجام عملیات‌های مخفیانه ای پرداخته، می‌تواند به طور قابل توجه‌ای بر امنیت ملی رژیم تأثیر بگذارد و در جمع آوری اطلاعات حساس وقفه ایجاد کند.

اسلامی راد تاکید کرد: این در حالی است که این رژیم به شدت به نیروی هوایی خود برای اجرای عملیات‌های تهاجمی و دفاعی متکی بوده و عملیات موشکی ایران ضربه روانی بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

امام جمعه زاوین کلات گفت: فراتر از تأثیر روانی، عملیات موشکی تأثیرات نمادین نیز اهمیت دارد، زیرا پایگاه «هاتسریم» نه تنها یک پایگاه نظامی بلکه یک نماد مهم برای قدرت نیروی هوایی رژیم است.

وی ادامه داد: نقش این پایگاه تربیت خلبانان و اجرای عملیات‌های موفق هوایی آن را به یکی از ارکان اساسی قدرت نظامی رژیم و نمادی از اقتدار تبدیل کرده است.