بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: طوفان الاقصی طلوع آزادی فلسطین است و وعده‌های صادق، گام‌های محو رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های نماز جمعه اهرم اظهار کرد: حضور در نماز جماعت و جمعه حضور در یک رزمایش عمومی برای از بین بردن تکبر از درون خود و جامعه است. رزمایش بدون فرمانده به هدف نمی‌رسد. حضور در نماز جمعه و جماعت، تمرین امامت محوری است.

وی ادامه داد: در جمعه گذشته با حضور میلیونی مردم در نماز جمعه نصر برای گرامیداشت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله و گوش به فرمان امام و فرمانده میدان مقاومت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، آمدند و نشان دادند که کلام گهر بار حضرت امام رضوان الله تعالی علیه که توده مردم ایران را بهتر از ملت حجاز و مسلمانان صدر اسلام می‌دانند واقعیتی است که نشان دهنده عمق بینش و زمان‌شناسی این مردم دارد. امروز تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی جبهه مقاومت است.

پهلوزاده اضافه کرد: امروز مسلمانان با تمام وجود می‌بینند این ولایت فقیهی که ستون خیمه مقاومت است همان استمرار ولایت ائمه و انبیای الهی است که در تقابل با استکبار زمان خود بودند. به همین خاطر ملتی به پیروزی می‌رسد که تبعیت از امام خود دارد.

امام جمعه اهرم ادامه داد: اگر برای بسیاری از کشورهای مسلمان و جبهه مقاومت سختی‌ها و رنج‌هایی به وجود آمده است به خداوند تبارک و تعالی تکیه می‌کنیم که ان مع العسر یسرا. نمی‌فرماید بعد العسر یسرا بلکه همراه با سختی‌ها گشایش‌ها هم وجود دارد.

وی ادامه داد: همه ملت‌ها بیدار شدند و فهمیدند که فلسطین در طرف حق ماجرا قرار دارد و دموکراسی غربی فریبی بیش نبود و با زور اسلحه و بمب نمی‌توان ملت‌ها را به آزادی رساند چرا که وقتی همه را کشتند آزادی برای چه کسی خواهد بود؟ علاوه بر سنت احاطه نعمت بر بلاها، سنت برابری صبر و بلا هم وجود دارد.

لزوم دقت در تربیت فرزندان

پهلوزاده اضافه کرد: در آستانه ظهور، مشکلات و سختی‌های فراوانی وجود دارد. جبهه استکبار می‌خواهد باقی بماند و مقابله می‌کند با تفکر و گفتمان ظهور و در تقابل با آنها نیز جبهه حق در تمام منطقه و جهان در حال روشنگری و مقاومت است. عصر طلایی ولایت فقیه؛ دوران فروپاشی امپراطوری ها و ابرقدرت‌ها است.

امام جمعه اهرم افزود: این افسانه و گزافه نیست؛ یکی کمونیسم بود که به موزه پیوست و لیبرالیسم هم در حال فروپاشی است و آزادی قدس دیگر آرزو نیست بلکه در حال تحقق است. ان شاء الله مجاهدان دوران ولایت فقیه قلعه خیبری را فتح خواهند کرد که دودمان صهیونیسم برای همیشه تاریخ بر باد خواهد داد و روزی هزار بار آرزو خواهند کرد که ای کاش سفر پیدایشی وجود نداشت.

وی یاد آور شد: باید بدانیم اگر هجرت پیغمبر مبدا تاریخ اسلام شد طوفان الاقصی هم طلوع آزادی فلسطین است و وعده‌های صادق، گام‌های محو رژیم صهیونیستی است.

پهلوزاده بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی این روزها بر پاسخ به وعده صادق ۲ متمرکز شده است و با فرمانده اتاق جنگ خودش یعنی آمریکا هم در ارتباط مستقیم است؛ اینها قطعاً می‌دانند که انتهای کار شکست مفتضحانه آنهاست و می‌خواهند این شکست و فرار از خاورمیانه را طوری مدیریت کنند که مثل فرارهای قبلی رسوا و انگشت نما نشوند ولی صدای افتادن تشت آبروی آنها در طوفان الاقصی همه عالم را فرا گرفت و فجر و روشنایی آزادی فلسطین تا صبح صادق زمانی نمانده است.

امام جمعه اهرم افزود: اما هفته پیش رو هفته پیوند اولیا و مربیان است. پدران و مادران تلاش کنند که در تربیت فرزندان خود کم نگذارند چراکه فرزندان به آنها به عنوان الگو نگاه می‌کنند و معلمین هم در مدرسه تلاش کنند تربیت دینی را به دانش آموزان بیاموزند چون الگوی دوم هستند و ضلع سوم این تربیت توسط پایگاه‌های بسیج در مساجد شکل می‌گیرد.