بهارستان- امام جمعه گلستان از پایین بودن سرانه ورزشی این شهر انتقاد کرد و گفت: متأسفانه سرانه ورزشی بهارستان بسیار پایین است و نیازمند پیگیری مسئولان شهرستان و کمک‌های ملی و استانی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدسجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان گفت: مهمترین و اصلی ترین راهبرد دوران شش ساله امامت امام حسن عسکری (ع) برنامه ریزی دقیق در خصوص استقرار، بسط و تحقق کامل فرهنگ مهدویت است

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف در عصر حاضر هم ترویج فرهنگ مهدویت و تربیت نسل مهدی باور و مهدی یاور است و برای تحقق این امر همه باید به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه گلستان با اشاره به عملیات «وعده صادق ۲» گفت: روز دهم مهر روز حماسه افتخار آفرین عملیات وعده صادق ۲ و روز سیزدهم مهر روز حماسه نماز جمعه نصر که نشان از عشق و علاقه به امام و جلوه‌های از قدرت معنوی امام و امت بود و از ایام الله است.

امام جمعه گلستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از عملیات پیروزمندانه «وعده صادق ۲» با حضور در نماز جمعه بزرگترین مانور شجاعت، عبادت و سیاست را در معرض جهانیان به نمایش گذاشت.

خطیب جمعه گلستان بیان کرد: از بزرگترین درس‌های نبوی برای ما امت سازی و تشکیل امت اسلامی است. اگر امت اسلامی شکل بگیرد ملت‌ها و دولت‌های اسلامی متحد شوند نابودی اسرائیل خبیث سریع‌تر محقق خواهد شد.

موسوی گفت: یکی از بهترین کمک‌ها به جبهه مقاومت روایت صحیح است بعد از هر حماسه و عملیات پیروزمندانه مهمترین اقدام لازم روایت آن حماسه است و این هنر اصحاب رسانه است که صحیح ترین روایت را به صورت هنرمندانه به مخاطب منتقل کنند و البته امروز روایت غالب همبستگی حول محور ولایت و حمایت از مقاومت است.

امام جمعه گلستان با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: تربیت مساله بسیار مهم و رعایت خلقت انسان است و حکمت نامگذاری این هفته به نام پیوند اولیا و مربیان بر این جهت است که مسئولیتی مشترک بین خانه و مدرسه و البته مسجد است و بدون هماهنگی و احساس مسئولیت هر سه نهاد تربیت معنای واقعی خود محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به تأسیس وزارت اطلاعات و با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی و خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: وزارت اطلاعات چشم بینا و بیدار نظام است و امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب سرافرازی امت اسلامی هستند و با تلاش‌های خود نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

امام جمعه گلستان با اشاره به روز تربیت بدنی و ورزش گفت: ورزش یکی از بهترین راه‌های پرکردن اوقات فراغت است، ورزش روحیه نشاط و شادابی و شجاعت و از خودگذشتگی، مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم را تقویت می‌کند و اراده انسان را قوی می‌کند. متأسفانه سرانه ورزشی در شهرستان بهارستان بسیار پایین است و نیازمند پیگیری مسئولان شهرستان و کمک‌های ملی و استانی هستیم.

موسوی از زحمات شهردار و شورای اسلامی شهر گلستان در خصوص بازگشایی معابر، طرح‌های عمرانی و آسفالت ریزی این شهر تقدیر و تشکر کردند و بر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.