اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت:حمایت از مقاومت فریضه واجب بر همه مسلمانان است و تا وقتی ادامه خواهد داشت که استکبار جهانی در منطقه وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های عباد سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با تاکید بر پشتیبانی از ولایت فقیه اظهار کرد:
نماز جمعه هفته گذشته به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی دوستان را هیجان زده کرد و دشمنان را به هراس انداخت.

وی با اشاره به استقبال عموم مردم ایران از نماز جمعه هفته گذشته در تهران افزود:
برخلاف رژیم صهیونیستی که وقتی تهدید می‌شوند به پناهگاه‌ها پناه می‌برند، مردم هفته گذشته نماز جمعه بی‌نظیری را رقم زدند و حضورشان در تاریخ ثبت شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به چشیدن طعم نماز جمعه پشت سر ولی فقیه توسط جوانان ابراز کرد: این همان چیزی است که دشمنان از آن هراس دارند و این رمز پیروزی ما است.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به اصل ولایت فقیه اشاره کردند، ادامه داد: از این رو همه ما باید آن را قدر دانسته و شکر آن را به جای بیاوریم.

آیت‌الله مهدوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران ابراز کرد: ایشان در خطبه‌های خود چشم‌اندازی از امید و پیروزی، تقویت روحیه مقاومت، اتحاد جبهه انقلاب، تبیین وظیفه مردم و بصیرت افزایی، استقرار جهاد، حضور در میدان، مقاومت و حمایت از آن را به صورت قانونی و عقلایی بیان کردند.

وی همچنین به تجلیل رهبر معظم انقلاب از رشادت‌های شهید سید حسن نصرالله افزود: ایشان فرمودند اگر سید مقاومت به شهادت رسیده، راه و مکتبش تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه حمایت ولی امر مسلمین از وعده صادق ۲ و بستن کمربند اتحاد در بین کشورهای اسلامی، دفاع از مظلوم و دادن وعده الهی تا پیروزی ادامه خواهد داشت، گفت: اگر با شهادت سید مقاومت روحیه برخی تضعیف شد یا با موشک باران ایران فکر می‌کردند مسئله مقاومت پایان یافته است، حمایت از مقاومت فریضه واجب بر همه مسلمانان است و تا وقتی ادامه خواهد داشت که استکبار جهانی در منطقه وجود نداشته باشد.