قزوین- امام جمعه اسفرورین گفت: اتفاقی که طوفان الاقصی رقم زد این بود که نابودی رژیم خبیث اسراییل را جلوتر انداخت و بدون شک به زودی همه شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین اظهار کرد: هرکسی در هر مسئولیت و جایگاهی نباید از مرگ غافل شود و همه باید در عبادات و بندگی خودمان مراقبت کنیم تا فردای قیامت شرمسار نشویم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز وفات حضرت معصومه ادامه داد: حضرت معصومه هرچند معصوم نیست اما در جایگاه شفاعت است و حضور این گوهر ارزشمند در کشور ما یک نعمت برای ملت ایران است.

امام جمعه اسفرورین با اشاره به جنایت اسرائیل در لبنان و در رابطه با شهادت سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان بیان کرد: تمام عمر با برکت سید حسن نصرالله صرف مبارزه با ظلم و رژیم صهیونیستی کرد.

وی با بیان اینکه مزد تلاش و مجاهدت سید حسن نصرالله چیزی جز شهادت نبود، افزود: غم ما برای از دست دادن این انسان بزرگ است اما او به آرزو و مزد زحمات خود رسید.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: جبهه مقاومت با سه عنصر شجاعت، معنویت و عقلانیت توانسته قطرات مقاومت را به سیلی مرگبار بر علیه اسراییل تبدیل کند و خواسته این جبهه نیز محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار است.

وی گفت: اتفاقی که طوفان الاقصی رقم زد این بود که نابودی رژیم خبیث اسراییل را جلوتر انداخت و بدون شک به زودی همه شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود.

امام جمعه اسفرورین اظهار کرد: عملیات وعده صادق باعث خوشحالی ملت های آزادیخواه بود و دیدیم که جمهوری اسلامی چگونه حیفا و تلاویو را زیر موشک های خود برد.

وی افزود: طبق اعلام رژیم صهیونیستی بخش اعظمی از موشک ها به هدف خورده و این یک شکست بزرگ برای رژیم صهیونسیتی بود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به جمعه نصر اضافه کرد: در شرایطی که نتانیاهو از ترس موشک های ایرانی به پناهگاه می رفت مقام معظم رهبری در اوج تهدید رژیم صهیونیستی نماز جمعه ای را با اقتدار و با شکوه برگزار می کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل به هیچکدام از اهداف خود در غزه نرسید، بیان کرد: غزه امروز بعد از یکسال مقاومت با دست خالی پیروز میدان است.