فیلم سینمایی «باغ کیانوش» پس از حضور موفق در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و جشنواره فجر ۴۲، اوایل آبان میزبان مخاطبان خود در سینماهای سراسر کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «باغ کیانوش» نخستین تجربه کارگردانی بلند رضا کشاورز حداد به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد هم‌زمان با آغاز هفته نوجوان در اوایل آبان روی پرده سینماهای سراسر کشور می‌رود.

این اثر که محصول مشترک باشگاه فیلم سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، با پشتوانه‌ای از اقتباس، مخاطب خود را به دنیای سرشار از فانتزی‌های ماجراجویانه و جسورانه چند نوجوان مهمان می‌کند؛ نوجوانانی که قرار است دنیای بزرگ‌ترها را نجات بدهند!

اولین نمایش فیلم سینمایی «باغ کیانوش» در بخش «نگاه نو» چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رقم خورد و سیمرغ بلورین بهترین دستاورد هنری و جایزه آرمان را دریافت کرد.

شهرام حقیقت‌دوست، علیرضا آرا، با حضور عباس جمشیدی فر و همچنین مجید پتکی، مهدیه نساج، لادن ژافه‌وند و مهدی فریضه بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

هنرمندان نوجوان سهم اصلی در ترکیب بازیگران «باغ کیانوش» را دارند که از آن جمله می توان به هنرمندانی چون امیرحسین بیات، ابوالفضل ایوانی، دانیال جعفری، ارغوان شعبانی، امیرعلی صحرایی، امیرمحمد صحرایی، اشکان اردستانی، رونیکا بهرام‌زاده، ابوالفضل حسن‌خانپور و گرشا نامورصدیق اشاره کرد.

پخش فیلم سینمایی «باغ کیانوش» برعهده موسسه بهمن سبز است.