سنندج-جمشید خیرآبادی از مربیان توانمند کردستانی و رئیس هیأت کشتی استان به عضویت کمیته استان‌های فدراسیون کشتی ایران درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید خیرآبادی از مربیان توانمند کردستانی و رئیس هیأت کشتی استان نهمین سمینار هیأت‌های کشتی استان‌های سراسر کشور به عضویت کمیته استان‌های فدراسیون کشتی ایران درآمد.

نهمین سمینار هیأت‌های کشتی استان‌های سراسر کشور، با حضور رؤسای هیأت‌های کشتی استان‌های سراسر کشور و مسئولان فدراسیون، به ریاست «علیرضا دبیر» در سالن کنفرانس فدراسیون کشتی برگزار شد.

در این جلسه ریاست فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به تبیین اهداف و برنامه‌های این فدراسیون برای حضور پرقدرت و تداوم کسب افتخار در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس پرداخت و در ادامه در رابطه دیگر مسائل کشتی کشور به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

همچنین در این سمینار در مورد کمیته استان‌های فدراسیون کشتی رأی‌گیری شد، که بر این اساس «جمشید خیرآبادی» از کردستان، امید شایگان از مازندران، رمضان جمال پور از خوزستان، قاسم علی عسگری از تهران، عباس سروری از خراسان جنوبی، علی عبدی از قم به عنوان اعضای اصلی و فرید بهرامی از لرستان و عباس محمدی از زنجان به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.