قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: حماسه وعده صادق ۲ اقتدار ایران اسلامی و محور مقاومت را دوباره به رخ مستکبران عالم کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با بیان اینکه در تقویم نورانی انقلاب اسلامی دو روز دیگر را نیز باید به عنوان یوم ثبت کنند اظهار کرد: بدون شک روز حماسه افتخارآفرین «وعده صادق ۲» و روز حماسه «نماز جمعه نصر» باید در تقویم ایران ثبت شود.

وی افزود: حماسه وعده صادق ۲ علاوه بر اینکه اقتدار ایران اسلامی و محور مقاومت را دوباره به رخ مستکبران عالم کشید و رژیم اشغالگر و حامیان مستکبر او را به رسوایی ذلت و حقارت واداشت، نور امید و افتخار و عزت را در دل امت اسلامی فروزان کرد.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: این نور نه تنها مردم ایران اسلامی را خوشحال کرد بلکه تمام مسلمانان بخصوص مردم منطقه مقاومت را به وجد آورد و حتی مستضعفین عالم را خوشحال کرد و به مصداقی از مصادیق آیه شریفه «یَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ یَنصُرُ مَن یَشَاءُ وَ هُوَ الْعَزِیزُ الرَّحِیم‌» تبدیل شد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته اولیا و مربیان تاکید کرد: نباید کلمه مربیان را به معلمین و سایر کارگزارن مدرسه محدود نمود و باید آن را شامل محیط مسجد هم بدانیم چرا که مسجد، در عین اینکه عبادی‌ترین مکان در جامعه اسلامی است، تربیتی‌ترین مکان نیز هست.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: حکمت نامگذاری این هفته به نام پیوند اولیاء و مربیان بدان جهت است که مسئولیت تربیتی فرزندان تنها به عهده پدر و مادر یا مدرسه و مسجد نیست، بلکه مسئولیتی مشترک بین خانه و مدرسه و مسجد است.

وی در پایان گفت: زمانی فرزندان ما به اهداف عالی تربیتی خواهند رسید که هر سه نهاد خانه، مدرسه و مسجد، احساس مسئولیت کرده، نسبت به وظایف خود هماهنگ عمل کنند و در تربیت کودک روش‌های یکسانی را به کار گیرند.