شهرکرد-امام جمعه شهرکرد گفت: مردم لبنان، غزه و فلسطین نیازمند کمک هستند، برای کمک به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: مردم مظلوم لبنان، فلسطین و غزه نیازمند کمک هستند بسیاری از مؤمنین و مومنات اقدامات شایسته انجام دادند، درخواست دارم در زمینه کمک رسانی به مردم غزه و لبنان نیز کوشا باشند.

وی با بیان اینکه کمک‌رسانی به مردم مظلوم لبنان، فلسطین و غزه بسیار اهمیت دارد بیان داشت: مقداری از خمس و رد مظالم برای مردم مظلوم لبنان، فلسطین و غزه در نظر گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: کمک‌رسانی به غزه باید انجام شود و شهر، فرهنگ و استان ما در این رابطه پیش قدم باشد و با کمک‌های امدادی به مردم غزه و لبنان زبانزد خاص و عام باشیم.

وی با بیان اینکه انتخاب استاندارها حائز اهمیت است مطرح کرد: افرادی که انتخاب می‌شوند انسان‌های مؤمن، متدین، انقلابی و فادار به نظام، شهدا و میراث امام راحل عظیم الشان باشند و افراد به شکرانه توفیق خدمت بهترین خدمت را انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی گفت: فرماندهی و حاکمیت بسیار اهمیت دارد، افراد دارای استعداد وجود دارند اما کسی باید متولی امور باشد که بتواند از استعدادها و موقعیت‌ها بهترین استفاده را بکند.

وی افزود: فردی که امور یک منطقه را به دست می‌گیرد باید بسیار مدیریت، سیاست و تدبیر داشته باشد، امیدواریم بهترین و مناسب‌ترین‌ها برای سمت استاندار انتخاب شود تا آبرو نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت از میراث شهدا را انجام دهد و به عنوان یک یادگار تاریخی بماند.

برچسب‌ها