قزوین- امام جمعه آوج گفت: به اذعان رسانه‌های دنیا، ضربه‌ای که اسرائیل از جمهوری اسلامی ایران خورده است قابل جبران نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج ضمن دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: طبق آیات الهی شهدا زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله راه شهیدان سلیمانی و سید حسن نصرالله را مکتبی دانست که هرگز پاک نخواهد شد و افزود: نماز جمعه‌ای که هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب خوانده شد اثرش کمتر از موشک نبود زیرا همه مردم و مسئولین آمده بودند تا به دشمنان نشان دهند که همه درصحنه هستند.

موسوی یادآور شد: در شب عملیات وعده صادق دو، مسئولین و نظامیان ارتش رژیم غاصب صهیونیستی در لانه موش خود پناه گرفته بودند و در همان ساعات پیام‌هایی از سوی آمریکا صادر می‌شود که پشتیبان اسرائیل نخواهد بود.

وی با تأکید بر حفظ وحدت جوامع اسلامی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به اذعان رسانه‌های دنیا، ضربه‌ای که اسرائیل از جمهوری اسلامی ایران خورده است قابل جبران نیست.

امام‌جمعه آوج دفاع مشروع ایران اسلامی را حق مسلم خود دانست و افزود: استفاده از ظرفیت‌های علمی و فناوری مورد تأکید برای کشورهای منطقه است و تا اجازه ندهند ذخایر نفتی خودشان مورد تاراج آمریکا و اسرائیل قرار گیرد.

حجت‌الاسلام موسوی با محکوم کردن حمله اسرائیل غاصب به پایگاه امدادی ایران در مرز لبنان خاطرنشان کرد: شکست‌های پی‌درپی اسرائیل در منطقه باعث شده است که دشمنان دست به جنایت‌های مختلف ضد بشری بزنند.

موسوی حمایت‌های آمریکا از موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی را بسیار مهم دانست و گفت: اگر حمایت‌های آمریکا نبود تاکنون اثری از رژیم غاصب صهیونیستی نمانده بود.

امام‌جمعه آوج به روز پیوند اولیاء و مربیان در مدارس اشاره کرد و بیان داشت: والدین و مربیان نقش بسزایی در رشد تربیتی و علمی فرزندان خود دارند.