شفت_ امام جمعه موقت شفت گفت: رژیم صهیونیستی به روزهای پایانی عمر خود نزدیک می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین صابر انصاری در خطبه‌های نماز جمعه شفت پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت تقوا اظهار کرد: رعایت تقوا در امور اجتماعی سخت‌تر از رعایت تقوا در امور فردی و شخصی است، چون بیشتر در این حوزه در معرض خطرات و تهدیدات هستیم و ما باید در این مورد بیشتر تقوای الهی را رعایت بکنیم.

وی در ادامه با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) یکی از اقدامات مهم این امام بزرگوار را زمینه‌سازی برای دوران غیبت حضرت مهدی موعود عج دانست و افزود: تشکیل تمدن نوین اسلامی علت دشمنی کفار و جهان استکبار به مسلمانان است که همه مردم در تحقق این تمدن نقش دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به سالگرد عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته به هیچکدام از اهداف خود نرسید و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی دفاع غزه به ویژه زنان و کودکان تنها دستاورد جنایت‌های این رژیم اشغالگر بوده است.

امام جمعه موقت شفت با بیان اینکه رژیم خبیث صهیونیستی به روزهای پایانی عمر خود نزدیک می‌شود، گفت: اتفاقی که طوفان الاقصی رقم زد این بود که نابودی رژیم خبیث اسرائیل را جلوتر انداخت و بدون شک به زودی همه شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آنان سرزمین‌های اشغالی را امن‌ترین نقاط جهان اعلام کرده بودند گفت: امروز خودشان و حامی آنان می‌دانند که هیچ جای سرزمین‌های اشغالی امن نیست، اکنون نفس‌های رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده است و هیچ گنبد آهنینی نمی‌تواند آنها را از نابودی حفظ کند و نگه دارد و این وعده‌های صادق‌ها منتهی به نابودی رژیم اشغالگر می‌شود.

وی در ادامه به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان در پیش رو داریم که مربیان و معلمان رسالت بزرگی بر دوش دارند و به تنهایی انتظار نمی‌رود که رسالت تربیت خود را انجام دهند چرا که کار دشواری است بنابراین اولیا و مربیان مطرح می‌شود که این دو باید نوجوانان را در مسیری قرار دهند که به تربیت اسلامی ختم شود.

وی در پایان با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) خواستار الگوگیری افراد از سیره و روش کریمه اهل بیت (ع) در زندگی شد.