قزوین- امام جمعه آبیک با بیان اینکه دولتمردان جمعه نصر را در تقویم ملی ثبت کنند، گفت: اقدام رژیم کودک کش اسرائیل با پاسخ ویرانگرتر از قبل ایران مواجه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر آبیک اظهار کرد: در عرصه سیاسی در منطقه و جهان اسلام دو اتفاق بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت پس از شهادت مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله رخ داد که بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: یکی از آنها به دست نیروهای مسلح و سپاه سرافراز کشورمان که از آنها تشکر می‌کنیم و حماسه بزرگی را خلق کردند که رژیم کودک کش و اربابانشان شب سخت و سیاهی را پشت سر گذاشتند و اعتراف نیز کردند که ۹۰ درصد موشک‌ها به اهداف برخورد کرد.

امام جمعه آبیک اضافه کرد: فرماندهان ما هشدار داده بودند که انتقام سخت در وقت خودش گرفته خواهد شد و انجام شد و پس از آن نیز هشدار دادند اگر رژیم صهیونیستی خطایی بکند قطعاً عملیات بعدی ویرانگرتر از عملیات قبل خواهد بود.

خطیب جمعه آبیک در ادامه اظهار کرد: اتفاق دیگر، جمعه نصر بود که هرچند به ظاهر موشک نبود اما هر قدمی که ملت عظیم میلیونی در نماز جمعه برداشتند یک موشک بالستیک بر سر رژیم صهیونیستی بود.

وی گفت: گفته بودند که رهبر ایران را هدف قرار خواهند داد، وقتی ما موشک زدیم نتانیاهو به پناهگاه‌ها فرار کرد اما رهبر عزیز ما در مقابل اعلام کرد به نماز جمعه می‌آید و از سراسر کشور نیز موجی از جمعیت آمدند و آقا و مولای ما با جماعت عظیم مردم علی رغم تهدیدات رسمی دشمن با حضور طمأنینه‌اش نماز جمعه خواندند و به همه فهماندند که تهدید آنها به اندازه خاک نعلین او نیز ارزش ندارد.

امام جمعه شهرستان آبیک اظهار کرد: این حضور، همه معادلات سیاسی نظامی شیطان بزرگ و همراهان او را به هم ریخت.

وی تاکید کرد: این نماز سیاسی کامل و مانور عظیم میلیونی، کمر دشمن را شکست.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: از دولتمردان می‌خواهم همانند حماسه ۹ دی که به عنوان روز بصیرت در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت گردید، جمعه نصر را نیز در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان جمعه پیروزی و نصر ثبت کنند و ان شاءالله با امام خامنه‌ای در قدس نماز اقامه کنیم و این وعده خداست که ان تنصرو الله ینصرکم.