کاشمر- امام جمعه کاشمر گفت: هر کسی امروز با اسراییل بجنگد به نفع کل بشر جنگیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد طاهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان کاشمر در امام زاده سیدحمزه (ع) اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته و در پیام‌های مختلف خود خواستند به هر شکلی باید حزب الله لبنان و غزه مورد حمایت قرار گیرند.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه حزب الله درگیر جنگ بین حق و باطل است و نباید بی تفاوت و باید در این جبهه فعال باشیم افزود: به واضح می‌بینیم مقام معظم رهبری به این امر تأکید کردند ولی جبهه مقابل علیه این فرمان در این ایام همچون پسر شاه ملعون و نتانیاهو در شبکه‌های وابسته به خودشان علیه این مطلب، فتوا و دستور مقام معظم رهبری شایعه پخش می‌کنند که چرا به مقاومت کمک می‌کنید و لبنان کشور دیگری است و در کشور خودتان فشارهای اقتصادی وجود دارد چرا به آنها کمک می‌کنید؟ و این گونه مردم ایران را با این حرف‌ها هدف قرار می‌دهند.

وی تأکید کرد: دفاع از لبنان به فرموده مقام معظم رهبری دفاع از ایران، عراق و دفاع از کل بشر است و امروز هرکس با اسرائیل بجنگد به نفع کل بشر جنگیده است.

طاهری تصریح کرد: ارتش و نیروهای مسلح ما نیز با اقدامات خود پیشگیری می‌کنند مگر غیر از این است که برای یک بیماری باید وزرات بهداشت برای آن مسئله پیشگیری کنند و انواع واکسن‌ها را تولید کنند، در حوزه کشاورزی نیز این چنین است که برای آفت‌ها نیز اقدام پیشگیرانه می‌کنند و مساله مهم نظامی نیز این گونه است ولی بودجه نظامی ایران بسیار پایین‌تر کشورهای دیگر است به گونه‌ای که عربستان ۵۰ میلیون دلار در سال هزینه می‌کند ولی در ایران ۱۲ میلیون دلار است.

امام جمعه کاشمر گفت: اگر تاکنون به جبهه مقاومت سلاح می‌فروختیم حمایتمان این گونه است و الان آنها در جنگ هستند و باید کمک کرد و کمک به آنها کمک به خودمان است چون پیشگیری می‌کنیم و پیشگیری یک امر معقول است

وی تأکید کرد: ما از غزه دفاع می‌کنیم برای خودمان و در عین حال دفاع ما دفاع انسانی است و حمایت ما از غزه به نفع ما است و به زودی نابودی دشمن محقق می‌شود که به نفع کل بشریت است.

طاهری گفت: باید از نیروی نظامی و ارتش با ایمان و قوی و فرزندان ایران اسلامی تشکر کنیم.