قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز بیرق مبارزه حق علیه باطل به دست امام خامنه‌ای است و جلوه این علمداری نمایان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه جمعه در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: امروز بیرق مبارزه حق علیه باطل به دست امام خامنه‌ای است و جلوه این علمداری نمایان است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: مقام معظم رهبری در جمعه نصر در اوج تهدیدات دشمن به میدان آمد و خطبه‌های کوبنده خواندند و این به معنای این است که تهدیدات دشمن را گرد نعلین خود هم حساب نمی‌کند.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: امروز نبرد حق و باطل به اوج خود رسیده و جبهه باطل در هیچ زمان به اندازه امروز قدرت نداشته است.

وی تصریح کرد: اقتدار جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی از قدرت الهی نشأت می‌گیرد و امروز نیز تبیین دستاوردها بسیار لازم است.

حجت الاسلام ماندگاری گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز به شرق و غرب متکی نیست و اتحاد ملت‌های مسلمان باید زیر این پرچم اتفاق بی افتد.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: این نظام و انقلاب بر پایه اسلام استوار است و هیچ قدرتی طی این سالیان نتوانسته پرچم برافراشته جمهوری اسلامی را به زمین بی افکند.

سخنران حرم بانوی کرامت عنوان کرد: پایه جمهوری اسلامی ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفان است و اگر این ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم در سطح جهان رواج پیدا کرده به برکت نعمت ولایت است.

حجت الاسلام ماندگاری اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی رو به افول است و قدرت جبهه مقاومت به حدی رسیده که از یمن و لبنان و سوریه موشک به سوی اسرائیل پرتاپ می‌شود.

وی تصریح کرد: ما برای این انقلاب و اسلام و نظام خون‌های زیادی داده‌ایم و این شهادت‌ها جاهلان و جهان را بیدار کرده است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: دفاع موشکی ما در وعده صادق یک امر شرعی و جایز بود و مقام معظم رهبری طوفان الاقصی را طرح صلح ابراهیمی دانستند.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی موجب تضعیف رژیم صهیونیستی شده و صف بندی ملت‌های مسلمان و اتحاد جبهه مقاومت از برکات این عملیات است.