کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا با تکرار ادعاهای نخ نما شده درباره فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران مدعی شد که «دیپلماسی مسیر ترجیحی من تا پایان دربرابر ایران خواهد بود.»

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور بار دیگر بر تعهد کاخ سفید در حمایت از رژیم صهیونیستی را تکرار کرد.

پایگاه خبری الشرق بامداد امروز گزارش داد که کامالا هریس در جریان کارزار انتخاباتی خود در ایالت آریزونا در میان جمعی از حامیان انتخاباتی یهودی خود به مناسبت به اعیاد دینی یهودیان با چشم پوشی از جنایات رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان در غزه و لبنان از پایبندی کاخ سفید بر ادامه حمایت از این رژیم پوشالی تاکید کرد.

نامزد دموکرات‌ها در نطق خود بار دیگر به تکرار ادعاهای نخ نما شده درباره فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کشورمان پرداخت و مدعی شد که هرگز اجازه دستیابی ایران به سلاح اتمی را نخواهد داد.

وی در عین حال سیاست خود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در قبال ایران را از رهگذر دیپلماسی خواند و افزود: «دیپلماسی مسیر ترجیحی من تا پایان خواهد بود، اما سایر گزینه‌ها هم روی میز خواهد بود.»