کاشان - چهارمین اهدای عضو سال ۱۴۰۳ توسط یک خانم ۵۳ ساله کاشانی انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین اهدای عضو سال ۱۴۰۳ توسط یک خانم ۵۳ ساله کاشانی انجام شد.

بنا بر این گزارش این خانم ۵۳ ساله اهل نیاسر کاشان در اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده اعضای بدنش اهدا شد و به چندین نفر جان دوباره بخشید.

در همین ارتباط سید رامین مدنی سرپرست بیمارستان با اشاره به اینکه هر انسانی می‌تواند با اهدا عضو خود، جان شش تا هشت نفر را نجات دهد، اظهار داشت: با رضایت خانواده این بیمار که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود پس از تأیید کادر پزشکی و رضایت خانواده، اعضای بدنش به بیماران نیازمند به عضو، اهدا گردید.

وی با اشاره به اینکه این چهارمین اهدا عضو یک بیمار در سال جاری است، تصریح کرد: متأسفانه علیرغم تلاش تیم پزشکی این مرکز برای نجات جان این خانم، مرگ مغزی وی مسجل شد و با رضایت خانواده وی، کلیه‌ها، کبد و نسوج پیکر به بیماران نیازمند اهدا شد.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان ضمن تسلیت به خانواده این بیمار و طلب غفران و رحمت الهی برای وی، از حرکت زیبا و انسان دوستانه خانواده اش در کمک به بیماران نیازمند، قدردانی و تشکر کرد.

لازم به ذکر است داوطلبان اهدای عضو می‌توانند با مراجعه به پورتال www.ehda.ir نسبت به تکمیل فرم و دریافت کارت اهدا اقدام کنند.