ارکستر «نوای آفتاب» به رهبری ارکستر امین سالمی در تالار وحدت تهران قطعاتی از خاطره انگیزترین موسیقی فیلم های سینمای جهان و ایران را پیش روی مخاطبان قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کنسرت، پروژه «کنسرت موسیقی فیلم» ارکستر «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی در تالار وحدت به کار خود پایان داد.

«هرکول پوآرو»، ‌ «دزدان دریایی کارائیب»، «قطار ۳.۱۰ به یوما»، ‌ «مدرن تایم»، «ماسک زورو»، «پدرخوانده»، ‌«آرشین مال آلان»، «چشم ببر»، «رومئو و ژولیت»، «سینما پارادیزو»، «بازی تاج و تخت»، «ازل»، «لئون حرفه ای»، «گرگ ها»، ‌«ابوعلی سینا»، «مادر» و «قیصر» قطعاتی بودند که در این کنسرت برای مخاطبان اجرا شدند.

هنرمندانی چون کیانوش عیاری، مرجانه گلچین، حسن همایون فال، سید جواد هاشمی، بهمن دان، محوش وقاری، عماد آرام، افشین سیاهپوش در شب نخست و کیومرث مرادی، بابک زرین، محمدرضا منصوری، بابک شهرکی، حمید خزاعی، مازیار لرستانی، مهدی غفوریان، حوریه مقدم، هادی قریشی، احمد مومیوند نیز از جمله هنرمندانی بودند که در شب دوم اجرای کنسرت ارکستر «نوای آفتاب» به عنوان مهمان ویژه در تالار وحدت حضور پیدا کردند.

جابر ماجدی مدیر ارکستر «نوای آفتاب» در هنگام برگزاری این ۲ کنسرت بود که از مخاطبان برای حمایت از موسیقی های جدی و ارکسترال قدردانی کرد.

امین سالمی رهبر ارکستر «نوای آفتاب» نیز گفت: در شرایطی این اجراها را به صحنه بردیم که حال روحی مردم کشور ما به دلیل شرایط تهدید و جنگ و ترورها خیلی خوب نیست. اکنون بیش از چهارده ماه است که ارکستر ما فعالیت خود را آغاز کرده و این تلاش با کمک محمدرضا آقایی و تمام اعضای ارکستر به بار نشست. مسیری که منجر به موفقیت این مجموعه موسیقایی برای حضور در مرحله نهایی یک فستیوال بین المللی در کشور ایتالیا شده است. فستیوالی که در آن قرار است همین قطعات را پیش روی مخاطبان قرار دهیم و امیدوارم سفیران فرهنگی خوبی برای کشورمان باشیم.