کردکوی-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شستشوی بیش از ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب در شهرستان کردکوی از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از شستشوی بیش از ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب در شهرستان کردکوی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: در این مدت علاوه بر اجرای عملیات شستشوی شبکه و خط انتقال آب شرب بیش از ۱۱ هزار مورد آزمون کلر سنجی به منظور حفظ کیفیت آب مصرفی مشترکین و ارائه خدمات مطلوب‌تر آبرسانی در شهرستان کردکوی و روستاهای تحت پوشش انجام شده است.

وی از واگذاری ۲۰۶ فقره انشعاب آب جدید برای مشترکین خبر داد و افزود: تعویض ۳۱۳ دستگاه کنتور خراب مشترکین با هدف کاهش هدر رفت آب، رفع بیش از ۷۳۳ مورد اتفاقات شبکه، انشعابات و خط انتقال و رفع گیر و جا به جایی ۷۱ فقره کنتور از دیگر اقدامات صورت گرفته امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی در ۶ ماه نخست سال جاری بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: بازرسی چشمی بیش از ۱۳۰ کیلومتر شبکه آب شرب، مرئی کردن ۱۳ دستگاه شیر آلات شبکه آبرسانی و در نهایت قطع ۱۱ فقره انشعاب آب غیر مجاز در راستای شفاف سازی مصارف و استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی جهت تأمین و توزیع عادلانه آب از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این مدت بوده است.

رحیمی یادآور شد: اجرای عملیات اصلاح شبکه به طول ۲۳۰ متر و همچنین اجرای بیش از هزار و ۳۰۰ متر عملیات توسعه شبکه در راستای تأمین آب پایدار از دیگر اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان بوده است.