اراک- مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی از اعلام فراخوان استانی ششمین جشنواره موسیقی و سرود بسیج با عنوان «آوای عشق» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی امیری از اعلام فراخوان استانی ششمین جشنواره موسیقی و سرود بسیج با عنوان «آوای عشق» تا پایان آبان‌ماه خبر داد و گفت: ششمین جشنواره موسیقی و سرود سازمان بسیج هنرمندان در دو سطح ملی و استانی و در بخش‌های «آکاپلا»، «سرود و کُر» و «تک آهنگ» برگزار می‌شود و شرکت برای تمام رده‌های سنی آزاد است.

وی با تاکید بر اینکه آثار ارسالی باید دارای شناسنامه باشند، افزود: فلسطین، شهدا و ایثارگران، شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم)، بسیج و آزاد از موضوعات ششمین جشنواره ملی و استانی موسیقی و سرود «آوای عشق» است.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پایان آبان‌ماه اقدام کنند، گفت: بعد از دریافت و داوری آثار ارسالی توسط دبیرخانه استانی، آثار منتخب با شناسنامه کامل برای دبیرخانه جشنواره کشوری ارسال می‌شود.

امیری با تاکید بر اینکه جوایز ارزنده‌ای در هر بخش برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برگزاری این قبیل جشنواره‌ها بدون تردید به نوعی حمایت از هنرمندان و بارورسازی استعدادهای استانی است.

وی از اعلام فراخوان استانی ششمین جشنواره موسیقی و سرود بسیج با عنوان «آوای عشق» تا پایان آبان‌ماه خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر اراک، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، صدا و سیمای استان، استانداری مرکزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه روح‌الله، حوزه هنری استان مرکزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، سازمان بسیج هنرمندان استان نیز در برگزاری ششمین جشنواره ملی و استانی موسیقی و سرود مشارکت دارند.