تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

شهردار منطقه ۲۱ تهران از اتمام ۶۶ پروژه فنی و عمران، خدمات شهری و محیط زیست، در طرح من شهردارم در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه خبرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن امیدیان شهردار منطقه ۲۱ تهران گفت: در قالب طرح من شهر دارم ۲ با نظر شهروندان منطقه ۶۶ پروژه مستمر تعریف شده که تمامی این پروژه‌ها به اتمام رسیده و طبق آخرین گزارش ارائه شده ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی کل پروژه‌ها اعلام شده است.

وی در ادامه افزود: این عملیات از سوی معاونت‌های گوناگون به اجرا در آمده و مورد بهره برداری قرار گرفته است که شامل تعویض کفپوش ایمنی بوستان نرگس و ریما، نقاشی دیوار، اصلاح هندسی و ایمن سازی معابر، تراش و روکش معابر، افزایش سطح ایمنی حمل و نقل وسایل سنگین، ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری، خرید و نصب المان و مبلمان شهری، حذف زوائد و پیرایش شهری، نورپردازی، تجهیز مجموعه‌های ورزشی و.... در منطقه به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به بهره‌برداری از ۶۶ پروژه من شهردارم ۲ در منطقه ۲۱ تهران گفت: این پروژه‌ها به درخواست شهروندان و در قالب طرح «من شهر دارم» احداث و امروز مورد استفاده مردم منطقه است.

یادآوری می‌گردد پروژه‌هایی مانند احداث مجموعه ورزشی روباز، تعویض زمین چمن، مرمت و ایمن سازی آب‌نماها، ایمن سازی و آشکار سازی معابر در سطح منطقه در طرح من شهردارم ۲ به بهره‌برداری رسیده است که به تفکیک ۱۵ مورد آن فنی و عمران، ۵ مورد حمل و نقل و ترافیک، ۳۲ مورد خدمات شهری و محیط زیست و ۱۴ مورد اجتماعی فرهنگی است.