سنندج-رییس حوزه هنری کردستان گفت:کارگاه آموزش مقدماتی تاریخ شفاهی و خاطره نگاری در کردستان برگزار می‌شود.

‌به گزارش خبرنگار مهر، اسعد فرهادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اظهار کرد: کارگاه آموزش مقدماتی تاریخ شفاهی و خاطره‌نگاری با همکاری جبهه فرهنگی و اجتماعی کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سرفصل‌های این کارگاه آموزشی تصریح کرد: مبانی تاریخ شفاهی، سوژه یابی در تاریخ شفاهی، تدوین و نگارش مصاحبه در تاریخ شفاهی و فنون پیاده سازی از سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

رئیس حوزه هنری کردستان خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام در این کارگاه‌آموزشی پایان مهرماه اعلام شده است.

فرهادی اذعان کرد: علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه تا پایان مهر ماه فرصت دارند مشخصات خود را برای ثبت نام از طریق فضای مجازی در بستر ایتا به این شماره ۰۹۱۹۰۹۶۵۴۰۱ و یا به آدرس @alikeshvarii ارسال کنند

وی اعلام کرد: براساس برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، بعد از برگزاری کارگاه و سنجش‌های تخصصی، ضمن برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای علاقه‌مندان به همکاری با حوزه هنری کردستان از افراد توانمند در زمینه تاریخ شفاهی و مصاحبه در قالب قراردادهای همکاری به صورت کامل حمایت مالی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: باتوجه به حساسیت موضوع و درخواست علاقه‌مندان، برای تدریس در این کارگاه از مدرسین صاحب نام، متخصص و با تجربه کشوری بهره خواهیم گرفت.

فرهادی اضافه کرد: زمان و مکان دقیق شروع کارگاه بعد از اتمام ثبت نام و برنامه‌ریزی به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.