دهدشت_ انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف این شهرستان، بر اساس ماده ۶ آئین‌نامه اجرایی، در روز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه، بر اساس ماده ۶ آئین‌نامه اجرایی، در روز یکشنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

این انتخابات با حضور نامزدها انجام می‌شود و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه مشخص خواهند شد.

لذا بر این اساس از تمامی رؤسای اتحادیه‌های صنفی دعوت شده تا با در دست داشتن پروانه کسب صنفی، در زمان مقرر به محل برگزاری انتخابات مراجعه کنند.

همچنین در این فراخوان تاکید شده است تنها رؤسای اتحادیه‌ها مجاز به شرکت در انتخابات هستند و دادن وکالت به سایرین برای شرکت در انتخابات ممنوع است.

گفتنی است مکان برگزاری این انتخابات در شهرستان کهگیلویه، شهر دهدشت، خیابان شهید مذکور پارسی، اداره صنعت، معدن و تجارت است.

همچنین زمان برگزاری انتخابات روز یکشنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳، از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ ظهر اعلام شده است.

اتاق اصناف به عنوان نهادی مهم در نظام اقتصادی کشور، وظایف متعددی را بر عهده دارد که شامل نظارت بر عملکرد اتحادیه‌های صنفی، حمایت از حقوق و منافع صنوف، تنظیم و هماهنگی فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در سطح شهرستان و ارائه مشاوره و خدمات به اعضای خود است.

هدف از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف، انتخاب افرادی شایسته و کارآمد برای مدیریت و هدایت این نهاد است تا بتوانند با برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های مؤثر، به بهبود وضعیت اقتصادی و ارتقا سطح خدمات به صنوف مختلف کمک کنند.

این انتخابات فرصتی است برای مشارکت فعال رؤسای اتحادیه‌های صنفی در تعیین سرنوشت و جهت‌گیری‌های آینده اتاق اصناف، که نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان ایفا می‌کند.