روه کارخانجات ریسندگی و بافندگی یلدای کویر کاشان با بیش از ۳۰ سال تجربه مفتخر به تولید فرش های ۷۰۰شانه، ۱۲۰۰شانه و ۱۵۰۰شانه با عرض ۳ و ۴ متر و فرش های طرح ابریشم با ریشه ابریشم طبیعی است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گروه کارخانجات ریسندگی و بافندگی یلدای کویر کاشان با بیش از ۳۰ سال تجربه مفتخر است به تولید فرش‌های ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه با عرض ۳ و ۴ متر و فرش‌های طرح ابریشم با ریشه ابریشم طبیعی، اثر دست هنرمندان ایرانی و همچنین تولید ظریف‌ترین نخ‌های ۱۰۰% اکریلیک با بهره گیری از مرغوب ترین الیاف و مدرن ترین دستگاه‌های روز دنیا که حاصل تلاش متخصصین و مهندسین و پرسنل با تجربه است.

گروه کارخانجات ریسندگی و بافندگی یلدای کویر کاشان یکی از بزرگترین و معروفترین واحدها در کشور و منطقه خاورمیانه است که بدون نیاز به شرکت‌های مکمل، با شعار آب از سرچشمه، مواد اولیه تولید یک فرش ماشینی را از ابتدا تا انتها تأمین کرده و در واحدهای رنگرزی، ریسندگی، هیت ست، بافندگی، تکمیل، آهار و … پاسخگوی نیاز شرکت‌های وابسته و داخل و خارج از کشور است و با برخورداری از شبکه توزیع گسترده در سراسر ایران و کشورهای دیگر با مناسب‌ترین قیمت، محصول نهایی را خدمت مصرف کنندگان عزیز، عرضه‌ی مستقیم می‌نماید.

دسترسی به محصولات:

شرکت فرش یلدای کویر کاشان به بیش از ۴۰ کشور محصولات خود را صادر می‌نماید و هم اکنون با ۳۰ شعبه با برند جهان فرش در داخل ایران و ۳ شعبه خارج از ایران در کشورهای عمان (مسقط)، عراق (نجف اشرف) و بلژیک (آنتورپ) در حال خدمت رسانی به مشتریان محترم است.

خرید آنلاین:

امکان خرید آنلاین فرش از فروشگاه اینترنتی www.yaldayekavir.com نیز فراهم گردیده که با انتخاب محصول، ارسال رایگان از کارخانه تا محل آدرس مشتری انجام می‌گردد.

کیفیت تو نخ ماست

بعنوان بالاترین و بهترین مزیت رقابتی که در شرکت یلدای کویر کاشان می‌توان نام برد، کیفیت محصولات است.

کیفیت جنس نخ: نخ ۱۰۰ درصد اکریلیک در فرش‌های اکریلیک که ماندگاری حالت فرش را تضمین می‌کند و کیفیت فرش به مرور زمان از دست نخواهد رفت و به اصطلاح برگشت پذیری خوبی دارد

تضمین کیفیت:
تضمین کیفیت در محصولات حاصل ۳۳ سال سابقه در تولید و صنعت نساجی و فرش ماشینی با بهره وری از بهترین تکنولوژی روز دنیا

تنوع محصولات:

در شرکت فرش یلدای کویر کاشان، تنوع محصولات به خوبی نمایان است. تنوع در رنگبندی محصولات: شامل فرش ۸ رنگ، فرش ۹ رنگ و فرش ۱۰ رنگ

تنوع در طرح و نقشه: بیش از ۱۰۰۰ طرح و رنگ در سبد کالای شرکت فرش یلدای کویر است که شامل نقشه‌های کلاسیک، نیمه مدرن، مدرن، کرک و ابریشم مصنوعی هستند.

تنوع در سایز و تراکم: بافت فرش در تمامی ابعاد و اندازه‌های استاندارد و غیراستاندارد مستطیل، دایره‌ای، بزرگ پارچه و… در تراکم‌های ۲۵۵۰ و ۳۶۰۰ و ۴۵۰۰ شامل فرش‌های ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه با عرض ۳ و ۴ متر است.

عرضه مستقیم:

گروه کارخانجات ریسندگی و بافندگی یلدای کویر کاشان، با افتخار آماده عرضه مستقیم فرش ماشینی در سراسر جهان است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.