اصفهان – مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: ۶ مرکز اهدای خون جدید در اصفهان طی ۲ سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیان دهراب پور مدیرکل انتقال خون استان اصفهان صبح شنبه در آئین آغاز عملیات احداث مرکز اهدای خون فلاورجان اصفهان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان فلاورجان، شهردار قهدریحان و رئیس و اعضا شورای شهر قهدریجان و همچنین خیران برای آغاز عملیات این پروژه اظهار کرد: یکی از مشکلات زیر ساختی اداره کل انتقال خون اصفهان، فضای فیزیکی است که با این اقدامات خدا پسندانه، این مشکل طی ۲ سال آینده به حداقل خواهد رسید.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ مرکز فعال اهدای خون در استان اصفهان وجود دارد که ۲ مرکز دیگر توسط خیران در شهر اصفهان، یک مرکز در شهر داران شهرستان فریدن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و فرمانداری این شهرستان در حال احداث است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان اضافه کرد: مرکز دیگری در شهرستان آران و بیدگل در حال هماهنگی است که در آینده نزدیک کلنگ زنی و احداث شود و تا پایان سال ۱۴۰۳ با همکاری فرمانداری شهرستان اردستان مرکز دیگری هم در این شهرستان راه اندازی خواهد شد و در مجموع و به طور قطعی طی ۲ سال آینده ۶ مرکز جدید اهدای خون در استان اصفهان به مراکز اهدای خون اضافه خواهد شد.

مرکز اهدای خون فلاورجان در زمین ۵۰۰ متری بهره‌برداری می‌شود

همچنین مهدی نادری، فرماندار فلاورجان نیز در این زمینه اظهار کرد: این مرکز با همت والا و مشارکت فعالانه اعضا شورای شهر، شهرداری قهدریجان و اداره کل انتقال خون استان اصفهان، در یکی از بهترین مکان‌های شهری قهدریجان توسط خیر محترم احداث خواهد شد.

وی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیر بنای کل ساخت ۷۵۰ متر مربع در سه طبقه و اهدا کننده زمین، شهرداری قهدریجان طبق مصوبه شورای شهر قهدریجان است.