جویبار- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به اهمیت نمازجمعه گفت: پایگاه نورانی نمازجمعه کانون تفکر بکر اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد انتظاری پیش از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان جویبار با بیان اینکه نماز جمعه در کنار وحدت آفرین بودن، دشمن شکن بوده است، اظهار داشت: پایگاه نورانی نماز جمعه کانون تفکر بکر اسلامی است.

وی سیایت اصولی و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران را استکبار ستیزی اعلام کرد و گفت: نماز جمعه همواره در بیداری ملل عالم نقش بارزی داشته است و ائمه جماعات خدمات ارزنده‌ای به نظام و انقلاب داشته‌اند.

انتظاری خاطر نشان کرد: در کشور ۵۰۰ پایگاه نماز جمعه وجود دارد و سهم استان ۴۷ پایگاه نورانی نماز جمعه بوده است.

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با اعلام اینکه نماز جمعه عامل مؤثر و تحول جامعه بوده است، گفت: برپایی نماز جمعه تاکید قرآن کریم بوده و همواره این پایگاه موجب بغض و کینه دشمنان اسلام بوده است.

نمازجمعه سنگر ذی قیمت برای اسلامی است

در ادامه فرماندار جویبار نماز جمعه را برکت و سنگر ذی قیمتی برای اسلام و مسلمین دانست و گفت: رهبر ایران اسلامی در نماز جمعه نصر به تمام جهانیان نشان داد که پایگاه نماز جمعه ارسال پیام به کل مردم در گوشه و کنار جهان را انجام می‌دهد.

کمال رستمعلی با اعلام اینکه دشمنان بدانند اگر چه رده‌های بالای مقاومت به شهادت رسیده‌اند اما ما شهادت را شرف و آرزوی قلبی مسلمین جهان بوده است، افزود: اسلام روزهای سخت فراوان داشته است و از این شهادت‌ها هیچ بیمی نداریم و محکم‌تر از قبل پای آرمان‌های اسلام و نظام پافشاری خواهیم
کرد.

وی در ادامه از خدمات ارزنده امام جمعه سابق این شهرستان قدردانی کرد و افزود: ایشان همواره حامی دولت شهید رئیسی و دولت چهاردهم بوده‌اند و این خدمات با معارفه امام جمعه جدید ادامه خواهد داشت.

در این آئین از زحمات حجت الاسلام نادعلی زاده تقدیر و حجت الاسلام سید مصطفی احمدی به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.