همدان ـ مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان گفت: یکی از اولویت های کاری بنیاد مسکن این شهرستان تکمیل پروژه های نیمه تمام بهسازی و اجرای طرح هادی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ی بررسی وضعیت بهسازی و اجرای طرح هادی تعدادی از روستاهای شهرستان همدان باحضور رئیس دفتر عباس صوفی نماینده شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان، کارشناسان فنی و اجرایی بنیاد مسکن شهرستان و دهیاران روستاهای انصارالامام، سیمین ابرو، خاکو و علی آباد ورکانه، تشکیل و آخرین وضعیت بهسازی و اجرای طرح هادی، بازنگری طرح و مشکلات اجرایی این روستاها مورد بررسی قرار گرفت.

داود سوری در این جلسه اظهار کرد: اجرای جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت و اجرای سنگفرش از تصویب اعتبار جهت بازنگری بافت باارزش روستای سیمین ابرو، همچنین تصویب اعتبار برای تکمیل بهسازی و اجرای سنگفرش معابر این روستا و تصویب اعتبار برای تکمیل فاز دوم بهسازی روستای انصارالامام را از خدمات بنیاد مسکن در این روستاهای شهرستان همدان برشمرد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان با بیان اینکه تکمیل سنگفرش معابر روستای بافت باارزش خاکو در حال اجرا است و تا پایان مهرماه به اتمام خواهد رسید، ابراز کرد: اجرای آسفالت معابر روستای علی آباد ورکانه نیز در هفته گذشته انجام شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های نمایندگان شهرستان، فرماندار و مدیرکل بنیاد مسکن استان در خصوص پروژه‌ها و با توجه به نیاز روستاهای شهرستان، ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد تأمین و تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهسازی و اجرای طرح هادی شهرستان همدان باشیم تا بخشی از نیازهای به حق مردم و اهالی روستاها در حوزه بهسازی را تأمین کنیم.