کادرفنی تیم ملی فوتبال قطر دنبال روزنه هایی برای رسیدن به تغییر تاکتیک تیم ملی ایران در بازی روز سه‌شنبه است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر سه شنبه هفته جاری در حالی به میدان می‌رود که دیدار قبلی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را با تساوی بدون گل مقابل ازبکستان در تاشکند پشت سر گذاشت.

ملی‌پوشان فوتبال ایران که با حکم AFC مجبور به میزبانی از قطر در کشور ثالث شدند به دبی امارات رفتند تا در ورزشگاه بن راشد از این تیم میزبانی کنند.

عملکرد شاگردان امیر قلعه نویی در بازی با ازبک‌ها با واکنش‌های مختلفی روبرو شد تا آنها زیر بار فشار منتقدانی بروند که انتظار تاکتیک‌های مطلوب‌تر از سوی کادر فنی برای بازی بهتر مقابل ازبکستان داشتند.

موضوعی که سعید الهویی دستیار مورد اعتماد امیر قلعه نویی پس از این دیدار در گفت و گوی تلویزیونی نیز به آن اشاره داشت تا از عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران دفاع کند و احتمال هر تغییری را در بازی با قطر در خطوط سه‌گانه میدان بدهد.

الهویی حتی به احتمال تغییر پست بازی میلاد محمدی در دفاع نیز اشاره کرد تا همین موضوع در رسانه‌های قطری نیز منعکس شده و کادر فنی تیم ملی قطر تصمیم به بررسی تمام مصاحبه‌های چند روز اخیر مربیان تیم ملی ایران بگیرد.

این در حالی است که تیم ملی قطر برنامه‌ریزی قابل توجهی برای کسب امتیاز مقابل ایران در امارات از لحاظ لجستیکی برای حضور تماشاگران خود کرده و می‌خواهد از هر روزنه‌ای برای پیروزی مقابل شاگردان امیر قلعه نویی استفاده کند.