میامی- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس از بیمه‌ها خواست تا در احیا و راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی پیش‌قدم شوند و گفت: حضور آن‌ها در کاستن از خسارات جانی و مالی تصادفات موثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد عجم ظهر شنبه در مراسم افتتاح و بازگشایی مجتمع خدمات رفاهی بین راهی دو منظوره (مجتمع و تیر پارک) درجه یک تهران _ مشهد در حوزه شهرستان میامی، ابزار داشت: مجموعه‌های رفاهی و خدماتی در استان در کاهش تصادفات، آرامش زائران و مسافران و نهایت اقتصاد مردم استان مؤثر است.

وی با تاکید بر اینکه بخش عظیمی از اقتصاد استان سمنان جاده محور است، افزود: این ظرفیت‌ها را باید شناخت و برای رونق هر چه بیشتر استان از آنها بهره گرفت.

عضو خانه ملت بابیان اینکه شرکت‌های بیمه‌ای کشور باید برای احیا و راه اندازی مجتمع‌های خدماتی، رفاهی پیش قدم شوند، ابراز داشت: بیمه‌ها باید بکوشند تا از خسارات جانی و مالی مسافران کاسته شود.

عجم بابیان اینکه میلیون‌ها تردد جاده‌ای سالیانه از جاده‌های استان انجام می‌شود، تصریح کرد: نگهداشت یک درصد از این جمعیت انبوه، موجب رونق اقتصادی چشمگیر استان خواهد شد.

وی بابیان اینکه این مجتمع می‌تواند همچون نگین انگشتری برای شهرستان میامی باشد، افزود: خوشبختانه این مجموعه مفید که سال‌ها به حال خود رها شده بود، توسط سرمایه گذار محترم احیا و مجدداً در خدمت زائران امام هشتم (ع) قرار گرفت.