میامی- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه وجود مجتمع های خدمات رفاهی کاهش تصادفات جاده‌ای را به همراه دارد، گفت: بسته حمایتی به سرمایه گذاران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در مراسم افتتاح و بازگشایی مجتمع خدمات رفاهی بین راهی دو منظوره (مجتمع و تیر پارک) درجه یک تهران _ مشهد در حوزه شهرستان میامی بابیان اینکه حضور فرد خیّر باعث راه اندازی مجدد این مجموعه شد، ابراز داشت: بسته‌های حمایتی به سرمایه گذاران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی اعطا می‌شود.

وی بابیان اینکه این مجتمع‌ها ایجاد اشتغال و تولید ثروت را به همراه دارد، افزود: دیگر فواید این مراکز کاهش تصادفات رانندگی جاده‌ای است.

استاندار سمنان بابیان اینکه اولویت این مجمع‌ها در ایجاد رفاه و آسایش و استراحت مسافران است، ابراز داشت: این مجتمع‌های خدماتی نباید تنها بسنده به جایگاه سوخت رسانی کنند.

هاشمی با بیان اینکه ماندگاری و رفع خستگی مسافران از حوادث رانندگی ناشی از خواب آلودگی راننده پیشگیری می‌کند، تصریح کرد: بیشترین تصادفات استان سمنان از نوع واژگونی وسایل نقلیه به خوبی گواه این موضوع است.

وی با بیان اینکه طی سه سال اخیر افزون بر ۱۱ مجتمع بین راهی در استان سمنان راه اندازی شده است، افزود: برای ازدیاد این مراکز می‌بایست مدیران دستگاه‌های اجرایی برای موفقیت و توسعه مجتمع‌های خدماتی، رفاهی مشارکت و همکاری کنند.