بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به افزایش هوشیاری مرزبانان گفت: سوداگران مرگ در حوزه ساحل و دریا در امان نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح شنبه در نشست با فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: مبنای عملکرد مرزبانی با سایر دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مستقر در مرز به ویژه سپاه پاسداران بر اساس همدلی، وفاق و هم‌افزایی برای رسیدن به اهداف مشترک به ویژه تأمین امنیت مرزها است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن قدردانی از همکاری خوب منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت مرزبانان در جای جای نقاط استان، در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان به ویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.
- در پایان این نشست فی ما بین منطقه دوم نیروی دریایی سپاه (ندسا) و مرزبانی استان بوشهر تفاهم‌نامه همکاری و پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی امضا و از فرماندهان واحدهای مرزی فعال در همکاری با ندسا تقدیر و تشکر شد.