بیرجند- نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری خارجی می‌تواند بسیاری از گره‌های اقتصادی ما را در بخش‌هایی چون اشتغال باز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی صبح شنبه در حاشیه دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز دیداری با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی و فرماندار نهبندان داشتم و درباره سرمایه گذاری به عنوان یکی از اولویت‌های توسعه گفت و گو کردیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ما در زمینه جذب و تقویت سرمایه گذاری خارجی وظیفه و مسئولیت داریم.

نخعی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم بحث هدایت افرادی است که برای سرمایه گذاری خارجی به خراسان جنوبی مراجعه می‌کنند، ادامه داد: خراسان جنوبی استانی با ظرفیت بالا در مناطق متعدد و در شرق و غرب است.

وی یادآور شد: اگر این ظرفیت‌ها معرفی و سرمایه گذاران به این بخش‌ها هدایت شوند زمینه سرمایه گذاری خارجی فراهم و موجب اشتغال زایی می‌شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری خارجی می‌تواند بسیاری از گره‌های اقتصادی ما را در بخش‌هایی چون اشتغال باز کند.

نخعی اظهار کرد: در نهبندان و سربیشه یکی از موضوعات بسیار خوب برای سرمایه گذاری بحث انرژی‌های نو و تجدید پذیر است چرا که یکی از بهترین و مستعدترین نقاط کشور برای بهره مندی از این انرژی‌ها است که در این زمینه مطالعات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت معدنی شهرستان سربیشه نیز برای سرمایه گذاری بسیار مطلوب است، یادآور شد: امیدواریم در این حوزه‌ها طرح‌های خوبی ارائه شود.