سمنان- رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز مرکز غربالگری سرطان بانوان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی منصفی راد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی جهاد دانشگاهی سمنان از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز مرکز غربالگری سرطان بانوان سمنان خبر داد و بیان کرد: این اعتبارات از سمت از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سمنان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات در راستای کمک به راه اندازی و افتتاح مرکز غربالگری سرطان بانوان جهاددانشگاهی استان سمنان اختصاص یافته است، افزود: این میزان اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان سمنان در سال ۱۴۰۳ اختصاص یافته است.

رئیس جهاد دانشگاهی سمنان پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری‌های غیر واگیر و سرطان را رسالت اصلی این مرکز دانست و تاکید کرد: مردم استان از با راه اندازی این مرکز خدمات تخصصی درمانی را دریافت خواهند کرد.

منصفی راد با بیان اینکه این مرکز کمک می‌کند که بیماران استان سمنان در درون استان درمان شده و نیاز به حضور در تهران نباشد، ابراز کرد: این مرکز بار مالی و روحی را از دوش بسیاری از بیماران برخواهد داشت.