یزد - مربی تیم ملی نوجوانان اسکواش ایران، بر اهمیت پرورش استعدادهای کودکان و نقش آن در آینده اسکواش کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین جعفری در مراسم استعدادیابی اسکواش که به مناسبت روز جهانی اسکواش در مهدکودک خاطره برگزار شد، با تاکید بر اهمیت پرداختن به کودکان در رشد و توسعه این رشته ورزشی، اظهار کرد: توجه به کودکان و پرورش استعدادهای آن‌ها در سنین پایین، می‌تواند تضمین‌کننده آینده اسکواش کشور باشد.

مربی تیم ملی نوجوانان اسکواش ایران خاطرنشان کرد: اسکواش ورزشی جذاب و مهیج است که نیازمند حمایت و برنامه‌ریزی دقیق برای نسل‌های آینده است.

جعفری با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی استان یزد در این رشته گفت: یزد یکی از پیشتازان اسکواش در کشور است و ما در این استان هم بازیکنان بسیار مستعد و توانمندی داریم که در سطح ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند، و هم بهترین و مجهزترین سالن اسکواش خاورمیانه را در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: چنین زیرساخت‌هایی به ما امکان می‌دهد که بتوانیم به خوبی از استعدادهای جوان بهره ببریم و اسکواش را به یکی از مهم‌ترین رشته‌های ورزشی کشور تبدیل کنیم.

مربی تیم ملی نوجوانان اسکواش ایران افزود: با استمرار چنین برنامه‌هایی و حمایت بیشتر از کودکان و نوجوانان، می‌توانیم شاهد رشد روزافزون اسکواش در استان یزد و سایر نقاط کشور باشیم.