قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: مقامات جمهوری اسلامی ایران با سفر به بیروت این پیام را به دنیا مخابره کردند که ایران حامی جبهه مقاومت است و این جبهه تضعیف نشده است.

علیرضا خجسته پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت سفر رئیس مجلس به بیروت بیان کرد: هم اکنون منطقه کاملاً در التهاب به سر می‌برد؛ رژیم صهیونیستی با خود فکر می‌کند با ترورهایی که انجام داده و با کشتاری که همچنان در حال ارتکاب به آنها است جبهه مقاومت و حامیان آنها را تضعیف کرده است.

وی افزود: اما آنچه در عرصه واقعی رخ داده غیر از تصورات رژیم صهیونیستی است؛ عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که جبهه مقاومت تضعیف نشده است و ایران حمایت از تمامیت ارضی خود و جبهه مقاومت را در امتداد حمایت از آرمان قدس شریف در دستور اصلی کار خود قرار داده است.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین ضمن مهم شمردن سفر وزیر امور خارجه کشورمان به لبنان و در پی آن سفر رئیس مجلس به لبنان، گفت: این سفرها در شرایطی رخ داده است که رژیم صهیونیستی مدام در حال تهدید مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی ایران است. این سفرها نشان داد که تهدیدهای رژیم صهیونیستی صرفاً مصارف داخلی دارد و یا برای همپیمانان و حامیان آنها به کار می‌رود.

خجسته پور خاطرنشان کرد: مقامات کشورمان با سفر به بیروت این پیام را به دنیا مخابره کردند که جمهوری اسلامی ایران حامی مقاومت است و مقاومت تضعیف نشده هر چند شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت، برای این جبهه ضایعه بزرگ و جبران ناپذیری است اما سفر مقامات ایران و مواضع کشورمان شأن می‌دهد که جبهه مقاومت در موضع ضعف نیست.

وی افزود: از هفتم اکتبر که نخستین سالگرد عملیات طوفان الاقصی بود تا امروز حملات و برنامه حزب الله لبنان قوی‌تر و کوبنده‌تر رخ می‌دهد. این نشان می‌دهد حزب الله زنده است هر چند سیدحسن نصرالله را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.