بوشهر - دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان بوشهر، از آغاز سومین پویش لبخند ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر قایدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت سومین پویش لبخند ایران از ولادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده و تا شب یلدا ادامه خواهد داشت.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان بوشهر افزود: در این پویش، بیش از ۳۰ گروه جهادی و مردمی از دانشگاه‌های مختلف استان در کنار گروه‌های تخصصی و فعال در محلات حاشیه‌نشین استان بوشهر به فعالیت خواهند پرداخت.

وی گفت: این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، درمانی و … در مناطق هدف شناسایی شده در محلات حاشیه‌نشین فعالیت می‌کنند.

وی گفت: پویش لبخند ایران با هدف کاهش محرومیت و افزایش همبستگی اجتماعی در محلات حاشیه‌نشین طراحی شده است.

وی تصریح کرد: این پویش با حضور و فعالیت حدود هزار دانشجو و جهادگر با همت و هدایت جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) برگزار می‌شود.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان بوشهر بیان کرد: فعالیت‌های این پویش شامل جمع‌آوری کتاب‌های کنکوری و درسی از دانشجویان و اهدای آن‌ها به دانش‌آموزان نیازمند، برگزاری دوره‌های سبک زندگی، فعالیت‌های عمرانی، خدمات مختلف دندان‌پزشکی توسط دانشجویان رشته پزشکی، تأمین شهریه دانشجویان نیازمند، برگزاری نمایشگاه عکس، اجرای طرح لبخند رهایی برای آزادسازی دانشجویان زندانی جرایم غیرعمد و راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه دانشجویی است.

قایدی در پایان افزود: امیدواریم با اجرای این پویش، بتوانیم گامی مؤثر در جهت بهبود شرایط زندگی و افزایش امید و نشاط در محلات حاشیه‌نشین استان بوشهر برداریم.

وی همچنین از تمامی دانشجویان و گروه‌های جهادی دعوت کرد تا با مشارکت در این پویش، به تحقق اهداف آن کمک کنند.