سخنگوی جبهه پایداری گفت: سفر مقامات جمهوری اسلامی به لبنان مایه دلگرمی مردم لبنان و تقویت جبهه مقاومت است و اثر بسیار خوبی در فضای حاکم بر منطقه خواهد کرد.

مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد اهمیت سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به بیروت اظهار کرد: سفر مقامات جمهوری اسلامی به لبنان مایه دلگرمی مردم لبنان و تقویت جبهه مقاومت است و اثر بسیار خوبی در فضای حاکم بر منطقه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مقام‌های رژیم صهیونیستی هرگز جرأت چنین حضوری را در منطقه نخواهند داشت، ادامه داد: سران رژیم صهیونیستی هرگز جرأت ندارند به طور آشکارا در منطقه درگیری که خودشان ایجاد کرده‌اند حضور پیدا کنند. آنها شجاعت و جرأت چنین حضوری را هرگز نداشته‌اند و نخواهند داشت.

سخنگوی جبهه پایداری با طرح این موضوع که مردم جهان شاهد و ناظر جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند، گفت: حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت و مظلومین آثار خوبی در سطح جهانی دارد؛ مقاومت در سطح دنیا تقویت می‌شود و در بین ملت‌های جهان محبوبیت پیدا می‌کند. اعتراض‌ها به جنایت‌های اسرائیل توسعه پیدا می‌کند، حضور مقامات ایران در لبنان صرفاً حضور سیاسی نیست و یک حضور حماسی به حساب می‌آید.

وی ادامه: مقامات جمهوری اسلامی ایران با روحیه حماسی خود در منطقه حتی درگیری و نبرد حضور پیدا می‌کنند، آنها باور عمیق و استواری نسبت به آرمان قدس شریف، جریان انقلاب و جبهه مقاومت دارند. مسئولان ایران با تبعیت از رهبر انقلاب که نماز جمعه نصر را رهبر معظم انقلاب اقامه کردند، به لبنان سفر می‌کنند. و این رفتار مقامات ایران به واقع استثنایی است.

سخنگوی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه همه احزاب ایران باید همه توان خود را برای تقویت جبهه مقاومت به کار ببندند، گفت: کس هر توانی دارد از نظر سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای همه باید در خدمت و تقویت جریان مقاومت به کار گرفته شوند. امروز رویارویی همه اسلام در برابر جبهه کفر است. صهیونیست‌ها با کلیت ایران و ایرانیان دشمنی و ستیزه دارند.

متقی‌فر بیان کرد: امروز در برابر صف‌آرایی اسلام و کفر هر کسی که سکوت بکند، خیانت کرده؛ داشتن ساز مخالف و خنثی بودن همچنین تماشاگر بودن نشانه خیانت است. همه باید با هم به نقطه‌ای برویم که دشمن را شکست دهیم، هر کس به میزان توان خود که در صحنه حضور یابد و یا با قلمش با جبهه کفر مقابله کند. حالا واجب عقلی و شرعی است که در این میدان حضور داشته باشیم.