بوشهر- بخشدار آبدان گفت: همه باید قدردان زحمات حافظان امنیت بویژه نیروی انتظامی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم درویشی بعد از ظهر شنبه در آئین تجلیل از فرمانده و پرسنل کلانتری آبدان گفت: خون شهدای امنیت کاخ ظلم و ستم استکبار را فرو خواهد ریخت و هیمنه آنها را از بین خواهد برد.

بخشدار آبدان بیان کرد: اگر امروز در حوزه امنیت، مقتدرانه به دشمنان قسم خورده مردم ایران پاسخ می‌دهیم نشان از اخلاص و فداکاری نیروهای مسلح است که با جان و دل از وطن دفاع می‌کنند.

وی گفت: امروز نام ایران چنان لرزه بر پیکر دشمنان افکنده است که راهی به جز یاوه گویی ندارند و جرأت و جسارت تعرض به این خاک قهرمان را نمی‌توانند عملی کنند.

وی گفت: همه باید قدردان زحمات حافظان امنیت بویژه نیروی انتظامی بود.

امنیت مطلوب در بخش آبدان

رئیس کلانتری آبدان در این دیدار گفت: بخش آبدان از امنیت خوبی برخوردار است.

سروان محمد یکتاش افزود: با توجه به فرا رسیدن کار کشاورزی در منطقه و ورود کارگران فصلی نیاز است در حوزه امنیت مسئولان بخش به ویژه مردم با خادمان خود در کلانتری آبدان همکاری داشته باشند.

توجه ویژه ای به بخش آبدان شو د

شهردار آبدان ضمن تقدیر از پرسنل کلانتری و تبریک هفته فراجا بیان داشت: آبدان دارای ظرفیت‌های مهمی است و باید توجه ویژه ای به بخش آبدان شود.

سید عیسی حسینی در ادامه یادآور شد: در حوزه امنیت آبدان حرف اول را می‌زند اما انتظار داریم مردم هم در این راستا درجهت نظم و امنیت به خادمان خود در کلانتری کمک کنند.

در این نشست از زحمات همه پرسنل کلانتری آبدان تجلیل شد.