همدان ـ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان گفت: طبق ارائه گزارش مشاور طرح، تنها شهرداری کشور در تدوین ارزش‌های سازمان با انجام کار تجربی هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر کاوسی‌امید در کمیسیون برنامه و بودجه شورا با موضوع لایحه بیانیه‌های مأموریت و ارزش شهرداری و با حضور مشاور طرح و مدیران مربوطه در شهرداری، اظهار کرد: انجام این کار، اقدام بسیار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه با تحقق این لایحه در سال دوم شورای ششم، بودجه سالیانه بر اساس این طرح تدوین شود، گفت: متأسفانه این مهم انجام نشد و امید است با ارائه این لایحه درصحن و تصویب آن، بودجه سال آینده شهرداری بر این مبنا تدوین شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: طبق ارائه گزارش مشاور طرح، تنها شهرداری کشور در تدوین ارزش‌های سازمان با انجام کار تجربی هستیم.

کاوسی‌امید به آسیب‌های موجود در بدنه شهرداری اشاره کرد و افزود: با توجه به گزارش ارائه شده، بیانیه ارزش‌های سازمان از آسیب‌شناسی منابع انسانی اخذ شده است.

وی بر لزوم تصویب هرچه سریع‌تر این لایحه تأکید کرد و یادآور شد: در این صورت برش یک پنجم بودجه از برنامه عملیاتی بیانیه ارزش‌های سازمانی تدوین خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه مشاور طرح بیانیه ارزش‌های شهرداری همدان به ارائه لایحه و دفاع از آن و پاسخگویی به سوالات اعضای کمیسیون پرداخت.