سمنان- رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از بازگرداندن۲۰۰ گرم طلای مفقودی به مالباخته سمنانی خبر داد و گفت: در این راستا متخلف دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمود گیلانی غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه با تلاش پلیس ۲۰۰ گرم طلای مفقودی یک شهروند سمنانی به مالباخته بازگشت، ابراز داشت: ماجرا اینگونه شروع شد که این فرد قصد حمل طلا برای تحویل به امانات بانک را داشته است.

وی با بیان اینکه شهروند سمنانی در بانک متوجه مفقودی بسته پلاستیک حاوی طلا می‌شود، افزود: اشتباه شاکی این بود که طلا را روی کاپوت ماشین گذاشته و طی راه بر زمین افتاده و پراید عبوری آن را برداشته و گریخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه کارآگاهان تمام تلاش و همت خود را برای شناسایی هویت راننده به کار بستند، ابراز داشت: سرانجام این پیگیری نتیجه داد و هویت راننده هویدا و به پلیس آگاهی احضار شد.

گیلانی تصریح کرد: متهم ابتدا گفت که بخشی از طلاها را فروخته و مابقی را به داخل حرم امام رضا (ع) انداخته اما در تحقیقات فنی تمامی ۲۰۰ گرم طلا پیدا شد.

وی افزود: متهم طلاها را به شاکی عودت و اقدام به موقع پلیس موجی از شادی و رضایت را در دل این شهروند ایجاد کرد.