کرج- طی مراسمی «ظفر ذاکر نائب» قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۴ مدال خود را تقدیم مادر شهید «علی کماجی» کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی که بعدازظهر شنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ورزش و جوانان استان البرز و دیگر مسئولین در سالن شهدای مدافع حرم اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز برگزار شد، ظفر ذاکر نایب قهرمان پارالمپیک در رشته پارادومیدانی در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس مدال خود را تقدیم مادر شهید علی کماجی کرد.

در این مراسم که حضور خادمیاران حرم مطهر رضوی با پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) رنگ و بویی خاص به مجلس بخشیده بود، ضمن تقدیر مسئولین از مادر شهید کماجی از دو قهرمان پارالمپیک در سال‌های گذشته، امیر جعفری در رشته پارادومیدانی و شاهین ایزدیار در رشته پاراشنا تجلیل و هدایا از طرف آستان قدس رضوی و ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ورزش و جوانان استان البرز تقدیم آنها شد.

امیرحسین دانش کهن در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، این کار را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: به حمدالله هنوز این روحیه در بین ورزشکاران ما وجود دارد و چه اقدام ارزشمندی بود اهدای این هدیه به مادری که شهیدپرور بوده و جانبازی را پرورش داده که در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، ارزش این کار قابل بیان و توصیف نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: امید آن می‌رود این برنامه‌ها سبب تشویق همه مردم خصوصاً جامعه ایثارگری شود که هرچه قدر این عزیزان با ورزش مأنوس شوند از رنج و مشکلات بیماری به دور خواهند بود.

گفتنی است شهید «علی کماجی» از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس و از قهرمانان تیم بسکتبال با ویلچر استان البرز و کشور، ۲۵ تیر سال جاری همزمان با تاسوعای حسینی پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.