نوشهر- مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با بیان اینکه وظیفه هنرمندان است که در خط مقدم جبهه فرهنگی بایستند، گفت: باید با هنر خود دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش زارعی شامگاه شنبه در یادواره شهدای هنرمند شهرستان نوشهر با بیان این که خوشحال و خرسند هستم که در جمع هنرمندان هستم، گفت: هنرمند واقعی شهدا هستند که جان خود را تقدیم کردند.

وی با اظهار این که شهدا شاهکارهای روزگار هستند که جان خود را در در راه خداوند و اسلام دادند و کار بزرگی کردند، افزود: امیدواریم ما هم روزی به این جایگاه برسیم تا بتوانیم از جان شیرین خود برای دفاع از مظلوم اسلام بگذریم.

زارعی به فرمایش حضرت امام راحل مبنی بر صدور. انقلاب به جهان اشاره و بر لزوم تبیین دستاوردهای ۴۴ ساله نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: تمام دنیا به دستاوردهای جوانان ما افتخار می‌کند و غبطه می‌خورد.

وی با بیان این که طبق فرمایش حضرت امام جنگ برای ما یک نعمت بود، گفت: دفاع هشت ساله برای ما یک نعمت بود و دستاوردهای برای کشور ما داشت که تبدیل به یک ابرقدرت در جهان شدیم و اگر به آمریکا و اسرائیل می‌گوئیم هیچ غلطی نمی‌تواند بکنید، از دستاورد جوانان کشور است.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با بیان این که جهان روی ما حساب می‌کند، گفت: اما فراموش نکنیم خائنانی در کشور وجود دارند که به وطن خیانت می‌کنند.

وی با اظهار این که دیروز شهدا در صف خط مقدم جنگیدند و خون ریختند و با دشمن مبارزه کردند، گفت: در هشت سال دفاع مقدس یک سانتی متر از خاک کشور را به دشمن ندادیم و مردانه جنگیدند تا به امنیت برسیم و دانش پیشرفت کند و امروز وظیفه ما هنرمندان است در خط مقدم جبهه بایستیم و با هنر و کارمان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را تبیین کنیم.

این کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما گفت: ایران امروز آن ایرانی نیست که اول جنگ حتی سیم خاردار نداشت و باید با کارهای هنری دستاوردهای بزرگ را تبلیغ و تبیین و انقلاب خود را به جهان صادر کنیم.

وی گفت: باید با ابزار هنر دستاوردها را صادر کنیم و به جهان بگوییم که ۴۵ سال برابر ابرقدرت‌های عالم ایستادیم و اگر امروز در آمریکا، انگلستان و اروپا مردم با مظلومان فلسطین همراهی می‌کنند، نشأت گرفته از جمهوری اسلامی است.

زارعی گفت: می‌توان نترسید و علیه اسرائیل و قدرت‌های ظالم قیام کرد و امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرف اول و آخر ما است و وظیفه ما است که در کنار آنان باشیم.