همدان _ معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان همدان از اجرای تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن و مرکز خدمات حوزه های علمیه در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان همدان در جلسه‌ای که به منظور تأمین مسکن طلاب حوزه‌های علمیه استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ضمن بررسی مفاد تفاهم نامه نامبرده و بررسی دستورالعمل و شیوه نامه‌های مربوطه قرار شد مطابق مفاد تفاهم نامه، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و بنیاد مسکن استان وظایف محوله را با تسریع و دقت لازم به انجام برسانند.

عبدالملکی افزود: همچنین لیست اسامی متقاضیان مسکن طلاب در روستاها از سوی نماینده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به حوزه امور بازسازی و مسکن روستایی در قالب لوح فشرده واگذار شد تا در اولین اقدام و طی امروز سهمیه شهرستانها با توجه به برش شهرستانی که مرکز خدمات در نظر دارد در سامانه‌های مربوطه ثبت گردد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن آمادگی دارد تا هماهنگی‌های لازم در این خصوص را امروز انجام دهد و از فردا پذیرش متقاضیان مطابق تفاهم نامه در سطح استان قابل اجراست.

عبدالملکی افزود: متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۲ مهر ماه امسال به ادارات بنیاد مسکن در شهرستان‌ها مراجعه و خدمات دریافت نمایند.