شهریار- جانشین انتظامی غرب استان تهران از اجرای ۲۹ مرحله طرح «آرامش در شهر» در این منطقه از استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای ۲۹ مرحله طرح «آرامش در شهر»، شاهد افزایش ۵۹ درصدی دستگیری خرده فروش مواد مخدر و ۸ درصدی جمع آوری معتادان متجاهر در استان بودیم.

کرمی افزود: طرح پاکسازی شهرک بهاران شهرستان شهریار به عنوان رسیدگی به یکی از مطالبات جدی شهروندان و بر اساس وظیفه ذاتی پلیس، با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و بکارگیری مأموران انتظامی شهرستان شهریار به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در جریان اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق‌های افراد توزیع کننده مواد مخدر، معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را دستگیر و جمع آوری کرد.

جانشین انتظامی غرب استان تهران عنوان کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و شهریار، ۳ قاچاقچی و ۱۸ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۶۸ معتاد متجاهر جمع‌آوری و پس از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد فرستاده شدند.

کرمی با بیان اینکه ۲۹ مرحله طرح آرامش در شهر در شهرستان‌های غرب استان تهران برگزار شده است، گفت: با اجرای این طرح‌ها، شاهد افزایش ۸ درصدی جمع آوری معتادان متجاهر و ۵۹ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر بودیم.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با ادامه طرح آرامش در شهر، دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی و جمع آوری معتادان متجاهر با هدف بهبود وضعیت، با تمام توان آماده خدمتگزاری به شهروندان فهیم می‌باشد.