عملیات‌های رزمندگان لبنانی طی ساعات گذشته علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی چندین کشته و زخمی در میان اشغالگران برجای گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از جدیدترین عملیات‌های خود علیه نظامیان صهیونیست خبر داد.

در این بیانیه‌ها آمده است: رزمندگان لبنانی ساعت ۳:۱۵ بامداد امروز تجهیزات جنگی نظامیان صهیونیست را در منطقه رامیه با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند.

در این عملیات علاوه بر انهدام تجهیزات جنگی دشمن، تعدادی از عناصر صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

دقایقی بعد از این عملیات، رزمندگان لبنانی با انفجار یک بمب، نظامیان صهیونیست را در منطقه رامیه هدف قرار داده و بار دیگر با آنها که قصد نفوذ به این منطقه را داشتند درگیر شدند. در این عملیات نیز تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که پادگان زرعیت را با موشک‌های مختلف از جمله برکان هدف قرار داده است. علاوه بر این، مواضع نظامیان صهیونیست در خله ورده و منطقه اشغالی شومیرا با شلیک چند موشک هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که دست کم ۳۵ موشک و خمپاره از سمت لبنان طی ساعات بعد از نیمه شب به سمت الجلیل غربی شلیک شده است.