شیراز- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره ظرفیت علمی ، صنعتی و کشاورزی فارس گفت: ظرفیت های بالا ، استان فارس را همیشه در قله نگه داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل قزل سفلی صبح یکشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار فارس، با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان پهناور فارس، گفت: استان فارس و شیراز جنت تراز با همه ظرفیت‌های درونش از تاریخ برجسته ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه این استان چه از لحاظ ادبیات و هنر و چه از جنبه علمی، گردشگری، فرهنگی و اقتصادی دارای شخصیت‌های بی‌نظیر و کمیابی است، ادامه داد: وجود دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برجسته‌ترین ظرفیت‌های استان بوده که به تعبیر مقام معظم رهبری دانشگاه در شیراز دارالعلمی در دارالعلم است.

قزل سفلی افزود: شیراز قطب گردشگری، درمانی و طبیعی بوده که با صدها اثر ثبت شده جهانی و گردشگری رنگین کمانی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار فارس با اشاره به اینکه این استان رتبه اول محصولات کشاورزی جالیزی را دارا است. تصریح کرد: قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال به جنوب از دیگر ظرفیت‌های عظیم استان پهناور فارس است که باعث شده این استان در قله باقی بماند.