دهدشت_ رییس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه گفت: پروژه برق رسانی طرح مسکن ملی دهدشت به پیشرفت ۹۰ درصدی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین عادلی نسب ظهر یکشنبه در بازدید از طرح مسکن ملی دهدشت با اشاره به پروژه برق‌رسانی به این طرح در جمع خبرنگاران افزود: با تلاش‌های بی‌وقفه و هماهنگی‌های لازم، پروژه به پیشرفت ۹۰ درصدی دست یافته است.

وی تصریح کرد: این پروژه شامل احداث حدود ۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، یک و نیم کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب ۶ دستگاه ترانسفورماتور با بیش از ۴۰۰ اصله پایه است.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه، اعلام کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم اجرایی، در کمتر از دو ماه به این پیشرفت چشمگیر دست یافته‌ایم.

عادلی نسب خاطر نشان کرد: تنها مراحل نصب ترانس‌ها و بخشی از شبکه فشار متوسط باقی مانده است که انتظار می‌رود ظرف ده تا پانزده روز آینده به اتمام برسد.

وی افزود: تا کنون بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است.

عادلی نسب تاکید کرد: در روند برق‌رسانی به مسکن مهر و مسکن ملی، تنها مشکلی که باعث تأخیر در اجرا شد، مربوط به تأمین ترانس‌ها بود که به دلیل مشکلاتی در خط تولید، با تأخیر مواجه شد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه این مشکل نیز به زودی برطرف و ترانس‌ها به موقع نصب خواهند شد.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان این پروژه، را گامی مهم در جهت تأمین زیرساخت‌های لازم برای مسکن ملی و بهبود کیفیت زندگی ساکنان این منطقه قلمداد و ابراز امیدواری کرد: با تکمیل این پروژه، شاهد بهره‌برداری سریع و مؤثر از این شبکه برق‌رسانی باشیم.