کرج- رئیس بیمارستان شهید رجایی کرج گفت: برای اولین بار در استان البرز، اینترونشن یا همان رادیولوژی مداخله ای در بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید رجایی با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهره صادقی گفت: برای اولین بار در استان البرز، اینترونشن یا همان رادیولوژی مداخله‌ای در بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید رجایی کرج توسط علی سلحشور فلوشیپ فوق تخصص رادیو اینترونشن و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز با موفقیت انجام شد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی کرج مطرح کرد: یکی از مزایای این روش جدید غیرتهاجمی بودن آن است که عوارض کمتری نسبت به جراحی‌های گسترده سابق دارد و می‌تواند اثرات درمانی بهتری را به دنبال داشته باشد.

وی عنوان کرد: در این روش، با ایجاد یک شکاف کوچک بر روی پوست و بدون جراحی، درمان در تمامی قسمت‌های بدن در اندام‌ها و اعضای داخلی مختلف بدن امکان پذیر است. در بعضی مواقع جایگزین جراحی است و بیماران را از عوارض پس از جراحی بی نیاز می‌کند.

صادقی خاطرنشان کرد: این اقدام درمانی پیش از این تنها در تعداد محدودی از بیمارستان‌های استان تهران انجام می‌شد و مشکلاتی به علت صف‌های طولانی پذیرش و … برای بیماران ایجاد کرده بود که این اقدام مهم درمانی از این پس در مرکز شهید رجایی نیز انجام می‌شود.